prezentace a start 9:00-10:30 (intervalově, jak kdo přijde)
po 10:30 nabídnu nevyzvednuté mapy případným předem nepřihlášeným zájemcům, na které by nezbyly rezervní mapy (tzn. když dorazíte po 10:30, můžete mít smůlu, i když budete předem přihlášeni)
vzdálenosti vzdušnou čarou, sem tam prudký kopec, ale většinou rovina
tratě jako vždycky (kdo neví, o co jde, ať se podívá na mapy z minula), které opět překonávají silnice a železnice (POZOR – POKUD JE SILNICE ZAŠRAFOVANÁ, SMÍTE POUZE PO VYZNAČENÉM NAD/POD/PŘE-CHODU, ŽELEZNICE SE NESMÍ PŘEKONAT NIKDY JINAK NEŽ NAD/POD-CHODEM!!!)
jestli to někdo chce jet na kole, napište to do poznámky, čas si změříte sami
časový limit je do 13:00, pak jdu sbírat a nechám odložené věci bez dozoru (pokud trať zkrátíte a nedorazíte do cíle, pošlete mi SMS na 724 767 424!)
pokud nemáte účet v ORISu, tak přes sdílenou tabulku:
nouzově e-mailem na jan.mrazek#email.cz nebo SMS 724 767 424
startovné 100 Kč (předem i na místě; po termínu přihlášek a na místě jen podle volných map)
startovné můžete posílat předem (jednotlivě nebo za celý oddíl) na účet 670100-2200277986/6210 (do poznámky jméno nebo oddíl!), urychlíte tak prezentaci, v případě omluvené neúčasti do pátku 12:00 vracím plný vklad, pokusím se platby zadávat do ORISu
pokud se přihlásíte a nebudete moct dorazit, odhlaste se prosím mailem nebo SMS (kvůli volným mapám)
Mapa:
Praha 14
slepenec jako vždycky (různé stáří, občas revize, rozměr 300*600 mm, měřítko 1:10 000, ekvidistance 2 – 5 m), není v mapníku (budou k dispozici euroobaly A4)
popisy na mapě
čisté mapy k vyvěšení na WC v prodeji (za 20 Kč), objednávky přes ORIS v doplňkových službách (neobjednávejte přes poznámku v přihlášce!) nebo v G tabulce, na místě jen pár navíc nebo zbytky s tratí; vydávám podle registračky objednavatele (případně napište jména do poznámky v doplňkové službě)
děkuji Mapy.cz, PGP, KVP a Honzovi Kabátovi za poskytnuté mapové podklady!
TERÉN:
jako vždycky – kombinace asfaltu, pražské džungle, pěkného lesa a výhledů na Prahu
doporučuji krosové boty nebo OB boty bez hřebů
potoky a rybníky jsou hluboké (viděl jsem) a asi studené (nezkoušel jsem)
Časomíra:
Sportident pro měření času
na kontrolách budou „mlíka SJC“ + kleště
schéma: CLEAR->START->kleště->kleště…kleště->CÍL->READ OUT (u mě do mobilu – „SI-DROID“)
kdo nemá čip, tak si změří sám a napíše si čas do průkazky – čipy k zapůjčení mít nebudu!
razí se do průkazky (vyplňte si jméno, kategorii a čip)
s ohledem na městské prostředí může být značení ukradeno, v tom případě pokračujte (po řádném ujištění se, že jste správně) bez ražení dál
Pozor:
PZL probíhá za neomezeného provozu
silnice přebíhejte jen po vyznačených přechodech (viz výše) nebo na přehledných místech, na železnici vstup zakázán!